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Showing posts from December 17, 2018

How can I create an evenly distributed mesh from a shape?

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up vote 1 down vote favorite I'm trying to convert some 2D shapes (without holes) into meshes with evenly distributed vertices. Before the conversion the shapes are edge loops with no internal vertices. After the conversion I want the following properties. Every edge vertex should connect to some internal vertex. The added vertices should be evenly placed within the shape or on the edge. No added edge should cross outside the shape. A parameter should be able to regulate how many vertices are added, like maximum edge length, minimum vertex density or some such thing. It doesn't matter all that much as long as the mesh doesn't end up very dense or sparse in the interior. I'm going map vectors to the vertices in the end, that's why I want to create meshes with internal vertices.

レッドホーン

ゾイド > 大型ゾイド > レッドホーン レッドホーン (RED HORN) は、玩具メーカータカラトミー(旧トミー)が展開する『ゾイド』シリーズに登場する架空の兵器。本記事では各種派生機の概要も記載。 目次 1 機体解説 1.1 武装・装備 2 キット 3 作中の活躍 3.1 バトルストーリー 3.2 アニメ 3.3 ゲーム 4 機体バリエーション 4.1 レッドホーン アーリーモデル 4.2 ブルスタイン 4.3 バーナス 4.4 ゴーラス 4.5 トルネドス 4.6 デストローラー 4.7 ロング・レッグ・サリー 4.8 レッドホーン突撃強行型 4.9 レッドホーンBL 4.10 レッドホーンMk-II 4.11 レッドホーンSS 4.12 夜間戦闘用 4.13 親衛隊用レッドホーン 4.14 皇帝専用レッドホーン 4.15 レッドホーン長距離砲撃型(タイプ) 4.16 レッドホーン夜間強襲型 4.17 レッドホーンGC(ガトリングカスタム) 4.18 レッドホーンBG(ビームガトリング) 4.19 サンダーホーン 4.20 レッドホーンRUS(ルドルフスペシャル) 4.21 グリーンホーン 4.22 レッドホーン・ボーン 4.23 レッドホーンホロテック 4.24 メタルホーン 5 ダークホーン 5.1 作中での活躍 5.2 機体バリエーション 5.2.1 ダークホーンWB 5.2.2 ダークホーン ハリースペシャル 6 クリムゾンホーン 6.1 クリムゾンホーン・ガイロス皇帝専用機 6.2 クリムゾンホーン秘密警察仕様 7 脚注 7.1 注釈 7.2 出典 8 参考文献 機体解説 レッドホーン [注 1] RED HORN [2] 番号 EPZ-001(ゼネバス帝国) [1] EZ-004(ガイロス帝国) [2]